ثبت نام

 

  حتمآ قبل از خرید " راهنمای خرید " را مطالعه بفرمایید /  واریز وجه به حساب  از پرداخت وجه به مامور پست  20% ارزانتر و دریافت هم سریعتر است / حداقل مبلغ خرید 8000 تومان (قیمت محصول )
  
:: موسیقی
    تصویری ایرانی
    تصویری خارجی
    صوتی ایرانی و خارجی
:: انواع مستند
:: فیلم و سریال و کارتون
:: دانلود رایگان و فروش فایل
:: نرم افزار و بازی
:: دانستنیها و متفرقه
:: آموزشی ها
:: اجناس و لوازم
:: همکاران

آخرین اخبار فروشگاه
دعای پر فیض صحیفه - برای رفع بلا ، شفا ، افزایش مال  ::
جمعه ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ ۰۳:۳۱:۳۳
-------------------------------
متن و فایل صوتی دعای توسل + دانلود ::
چهار شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ ۰۴:۵۲:
-------------------------------
عید غدیر خم مبارک ::
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۳:۴۲:۳۸ ق
-------------------------------
چگونه هزینه پست را کمتر کنیم؟؟ ::
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ ۰۶:۴۵:۲۱
-------------------------------

 

 


تصویری ایرانی صفحه اصلی / موسیقی / تصویری ایرانی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

کنسرت قصیده محمد معتمدی - روزاریو
 

کنسرت قصیده محمد معتمدی - روزاریو



اضافه به سبد خرید

قیمت: تومان۴,۳۰۰

قیمت واریز وجه به حساب یا کارت به کارت  :  4300  تومان
قیمت پرداخت وجه به مامور پست :  5200 تومان

کنسرت قصیده محمد معتمدی و روزاریو در آمستردام هلند
در دی وی دی تصویری  با کیفیت بسیار خوب ، قابل پخش با رایانه و سایر دستگاه های پخش خانگی
این کنسرت تلفیقی باور نکردنی از ریتم و موسیقی اصیل ایرانی و فلامنکوی اسپانیولی است

کنسرت قصیده محمد معتمدی - روزاریو در آمستردام هلند

نوآوری بسیار دیدنی از موسیقی ایرانی و اسپانیایی با صدای زیبای خواننده و مسلط کشور ، محمد معتمدی
تلفیقی زیبا از ریتم و سازها و موسیق اصیل ایرانی با فلامنکوی اسپانیایی
هم نوایی کمانچه و گیتار    محمد معتمدی و روزاریو ترمندیتا   سازهای کوبه ای ایرانی و اسپانیولی

کنسرت قصیده محمد معتمدی - روزاریو در آمستردام هلند
درباره محمد معتمدی از نگاه بخش موسیقی روزنامه شرق:
اولین بار که صدای محمد معتمدی را شنیدم از تلویزیون بود که ساز و آوازی با صدای او پخش میشد، طبق معمول روی تصاویری از طبیعت! این صدا و مخصوصا تکنیک مطلوب او توجهم را جلب کرد، چون در آن زمان کمتر صدای خواننده جوانی را میشنیدیم که از نظر استیل و تکنیک های آوازی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. از همان روز نامش در خاطرم ماند تا اینکه برای اولین بار کنسرت او را به همراه گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی در تالار وحدت دیدم.

کنسرت قصيده محمد معتمدي و روزاريو در آمستردام هلند

در آن کنسرت هم بسیار مسلط و پخته خواند و اجرایی از خود به نمایش گذاشت که بسیاری از قدیمی تر های آواز نتوانند گله کنند که چرا برای خوانندگی این گروه بزرگ از آنها استفاده نشده.

برنامه های بعدی معتمدی همگی با بزرگان بود از خوانندگی با ارکستر ملی به سرپرستی فرهاد فخرالدینی گرفته تا کنسرت های گروه شیدا با محمدرضا لطفی .
در همین کنسرتها با گروه شیدا بود که در اقدامی جسورانه، معتمدی به اجرای دوباره آلبوم درخشان "سپیده" ساخته مشترک محمدرضا لطفی و زنده یاد پرویز مشکاتیان پرداخت که کوچکترین لغزش او میتوانست عمری موجب طعنه دوستداران محمدرضا شجریان، شخصیت کاریزماتیک آواز 30 ساله اخیر شود.

کنسرت قصیده محمد معتمدی - روزاریو

معتمدی با هوشیاری و توانایی خود این ریسک های بزرگ را پشت سر گذاشت و تهدیدها را یک به یک به فرصت تبدیل کرد. ولی اولین باری که معتمدی را فراتر از گذشتن سلامت از پیچ و خم های اجرایی آواز و حواشی آن دیدم، در اجرای درخشانی از نقش "حر" در اپرای عاشورا ساخته بهزاد عبدی با کارگردانی بهروز غریب پور بود.

آنطور که عبدی، آهنگساز اثر در مورد ساخت این اپرا گفته است، در این اپرا انتخاب نقش به عهده معتمدی گذاشته شده و او نقش کوتاه ولی تاثیر گذار حر را انتخاب کرده است. وقتی به زمان اپرای عاشورا نظری می اندازیم متوجه میشویم تنها زمانی نزدیک به 15 دقیقه از کل اپرا که حدود یک ساعت ربع است به حر اختصاص دارد ولی پس از پایان اپرا تصور میکنیم که نیمی از این اثر توسط معتمدی خوانده شده است! شاید بیشتر شنوندگان این اپرا پس از گذشت مدتی از شنیدن این اثر فقط حر و نقش مقابل او عباس را به خاطر بیاورند.

معتمدی در اپرای عاشورا بود که برای اولین بار توانست خود را نه تنها به عنوان یک مجری ماهر آواز ایرانی، بلکه به عنوان یک هنرمند صاحب سبک و اندیشه در کنار بزرگان آواز ایرانی تثبیت کند. یک سال پس از این اثر موفقیت آمیز، دوباره او برای پروژه ای بزرگتر از طرف زوج هنری عبدی-غریب پور فراخوانده شد؛ این پروژه اپرای مولوی بود که معتمدی باید نقش اول آن یعنی مولوی را میخواند و مشکل اصلی شاید قرار گرفتن در کنار خوانندگان با سابقه و کارکشته ای مانند همایون شجریان در نقش شمس تبریزی، حسین علیشاپور در نقش سلطان العلما و علی خدایی در نقش عطار نیشابوری و همینطور چندین خواننده آواز ایرانی و غربی بود.

توانایی و جسارت معتمدی در درک و پرورش کاراکتر باز یکی از درخشان ترین حضور های این هنرمند جوان را رقم زد و باعث شد، اپرای مولوی هم یکی از آثار قابل تحسین او شود.

محمد معتمدی دارای جنس خاصی از صداست که به او توانایی اجرا با گستره زیادی را میدهد، در اپرای مولانا ما بهترین نمونه های خواندن او را در قسمتهای مختلف زیر و میانه و بم صدایش را میشنویم که گاهی شنونده را در مورد ژانر صدایی او دچار مشکل میکند!

شاید صدای معتمدی را بتوان صدایی دراماتیک محسوب کرد، صدایی با حجم و به اصطلاح وزن زیاد که گاهی در اجرای جمله های سریع نمیتواند چابکی کلوراتورها را داشته باشد ولی از قدرت و ولوم قابل توجهی برخوردار است که کمتر خواننده ایرانی ای چنین مشخصه صدایی را دارد. البته احتمالا در آینده (با توجه به پیشرفت و روحیه تغییری که از او شاهد بوده ایم) میتوان امیدوار بود که هم استیل او در آواز با تغییراتی به صدایی یکدست تر برسد و هم تحریر های او در سرعت های بالا بهبودی بیشتری پیدا کند.

محمد معتمدی غیر از تخصص در آواز، یک نوازنده نی در حد استاندارد هم است، هرچند به خاطر درجه یک نبودن نوازندگی اش هیچ وقت صدای سازش را در معرض شندین منتقدان نگذاشته ولی همین سطح مطلوی نوازندگی نی او، کمک شایانی به درک و دریافت حالت های آوازی در ذهن او کرده است.
از اولین باری که در تلویزیون صدای معتمدی را شنیدم تا امروز که کارهای اخیرش را شنیدم، جایگاه هنری او به زعم من بسیار رشد داشته؛ بدون شک معتمدی با جنس صدای خود میتواند، جایگاهی حتی بالاتر از سطح کنونی اش داشته باشد، اگر روحیه کنکاش گری و کمال گرای خود را در مواجهه با شهرت روز افزونش از دست ندهد.


 
 

صفحه اصلی |محتویات سبد |راهنمای خرید | درباره ما | اقلام موجود | ثبت نام

پکیج سه بعدی  آموزش کسب درآمد CN3  عضو شود و از مزایای گوناگون عضویت و تخفیف ویژه استفاده کنید

 
© Copyright Toop20 2010, All Rights Reserved